چندین بار نوشتم و پاک کردم
هفته پیش نوشتم شک دارم در من زنده باشی
و نوشته م رو نصفه رها کردم
امشب اومدم بنویسم از حالم
نوشته هام رو که خوندم فقط به یه نتیجه رسیدم
تو عین آتیش زیر خاکستر میمونی و هروقت میبینمت این خاکستر رو جا به جا میکنی و دوباره آتیش دوست داشتنت شعله میکشه!
دکتر نوشت...ما را در سایت دکتر نوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 92 تاريخ: شنبه 17 اسفند 1398 ساعت: 6:46
انگاری خیال تو و تمام اتفاقات اخیر دست به دست هم دادن که هرچی میگذره بجای تو از عاشق شدنم متنفر بشم
خودت نمیدونی
اما تمام این حرفایی که میشنوم و اتفاقاتی که میوفته بخاطر عاشق تو شدنه
عشقت به نتیجه نرسید و جز دردسر و حرف شنیدن و خورد شدنم برای من چیزی نداشت
یک طرفه عاشق نشید
شاید اوایل حالتونو خوب کنه اما بعدش یکاری میکنه که تا ته سیاهی میبرتتون
یکاری میکنه که هر ثانیتون بشه گریه
گریه نه بخاطر نرسیدن بلکه بخاطر خورد شدن و تحقیر شدن!
دکتر نوشت...ما را در سایت دکتر نوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: شنبه 17 اسفند 1398 ساعت: 6:46
ما را در سایت دکتر نوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: شنبه 17 اسفند 1398 ساعت: 6:46
ما را در سایت دکتر نوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: شنبه 17 اسفند 1398 ساعت: 6:46
ما را در سایت دکتر نوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106 تاريخ: شنبه 17 اسفند 1398 ساعت: 6:46
ما را در سایت دکتر نوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102 تاريخ: شنبه 17 اسفند 1398 ساعت: 6:46
ما را در سایت دکتر نوشت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: شنبه 17 اسفند 1398 ساعت: 6:46